Naam | Het slimme Nano Bord van Onderwijs Interactieve Whiteboard |
---|---|
Grootte | 65 duim |
Hoog licht | IR Interactief Whiteboard, Interactief White Board HDMI, LED Display Touch Screen ROHS |
Interface | USB3.0 Type-C, HDMI IN/UIT, DP |
Contrast ((Type) | 1200:1 |
Software | Android APPs, Interactieve Whiteboard-Software |
---|---|
Helderheid | 350 cd/m2 |
Type | Interactieve Whiteboard voor Schoolklaslokaal |
OPS-PC | Intel I3, I5, I7, I9 aansluitbaar |
Reactietijd | 8 ms |
Brightness | 350cd/m2 |
---|---|
System Version | Android 13.0 |
Interface | USB3.0 Type-C, HDMI IN/OUT, DP |
Multi-touch | 20 Points Touch |
OPS PC | Intel I3, I5, I7,I9 Attachable |
Productnaam | Touchscreen Interactieve Whiteboard |
---|---|
Helderheid | 350 cd/m2 |
Afmetingsgraad | 16:9 |
Grootte | 110 inch. |
Multi-touch | 20 puntenaanraking |
Type | Interactieve Whiteboard voor Schoolklaslokaal |
---|---|
Resolutie | 4K native resolutie (3840 x 2160 px) |
Grootte | 55 duim |
Multi-touch | 20 puntenaanraking |
Afmetingsgraad | 16:9 |
Type | Interactieve Whiteboard voor Schoolklaslokaal |
---|---|
Levensduur | ≥50000 uren |
Camera | Ingebouwde 13MP / 48MP optie |
OPS-PC | Intel I3, I5, I7, I9 aansluitbaar |
Reactietijd | 8 ms |
Aanrakingspunten | 20/40 Aanrakingspunten |
---|---|
Reactietijd | 8 ms |
Zienhoek | 178° ((H/V) |
Helderheid | 400CD/m2 |
Connectiviteit | HDMI/USB/Bluetooth/Wi-FI |
Multi-touch | IR / capacitieve touchscreenpaneel |
---|---|
naam | Het slimme Nano Bord van Onderwijs Interactieve Whiteboard |
Connectiviteit | HDMI/USB/Bluetooth/Wi-FI |
Grootte | 65 duim |
Type | Interactieve Whiteboard voor Schoolklaslokaal |
Software | Android APPs, Interactieve Whiteboard-Software |
---|---|
OPS-PC | Intel I3, I5, I7, I9 aansluitbaar |
Resolutie | 3840 ((H) × 2160 ((V) |
Systeemversie | Android 13,0 |
Schermhelderheid ((Type) | 350 cd/m2 |
naam | Het slimme Nano Bord van Onderwijs Interactieve Whiteboard |
---|---|
Resolutie | 3840*2160 5K |
Grootte | 55 duim |
Aanrakingspunten | 20 raakpunten |
Contrast ((Type) | 1200:1 |